Przykład: Skalowane rozwiązania z udziałem polskich talentów dla Saxo Bank
Jako globalny gracz w konkurencyjnym i dynamicznie rozwijającym się sektorze, w którym informatyka odgrywa dominującą rolę, możliwość uzyskania dostępu do odpowiednich talentów IT ma kluczowe znaczenie dla biznesu. Kluczowe znaczenie ma tu terminowość i uzyskanie przewagi konkurencyjnej, a nie inaczej było w przypadku Saxo Banku. Organizacja stanęła przed koniecznością skalowania swojego zespołu Sitecore, jednocześnie zmagając się z wyzwaniami związanymi ze znalezieniem wykwalifikowanych Frontend Developerów ze znajomością technologii, takich jak JavaScript.
Stojąc przed tym trudnym wyzwaniem, Saxo Bank skierował swoją uwagę na Polskę i nearshoring. Z pomocą ProData Consult, firma bardzo szybko rozpoczęła współpracę na zasadzie nearshoringu. Rozpoczęcie działalności gospodarczej w Polsce okazało się bardzo proste, mimo że Saxo Bank jest dużą i złożoną firmą. Co więcej, Saxo Bank zauważył, że polscy konsultanci mieli zbliżone kompetencje do lokalnych konsultantów z Danii.
Od 2017 roku, kiedy Bank Saxo rozpoczął nearshoring, był w stanie skalować i rozwijać się we wszystkich niezbędnych obszarach, kiedy tylko było to konieczne. Co więcej, z doświadczenia Saxo Banku wynika, że zyskał on dostęp nie tylko do utalentowanych i wykwalifikowanych, ale również bardzo zaangażowanych konsultantów.
ProData Consult odpowiada za pozyskanie odpowiednich konsultantów IT do Saxo Banku, obsługując przy tym cały proces nearshoringu.
POWIĄZNE
Pracownicy ProData Consult i emagine solidarni z obywatelami Ukrainy
Akademia Rekrutera ProData Consult i emagine przepustką do kariery w rekrutacji IT
Przykład: Zobacz, jak Santander Consumer Bank korzysta z modułu klienta